Karamellen har landat....

Fredagskvällen var grym vi hade så roligt,showen var super,för Tomas Ledin är en grym live artist....:)) Sen låg vi i en varsin soffa hela gårdagen,inte av bakfylla men av trötthet man blir ju sååå seg när man vart ute å partat....Joo,några öl blev det ju förstås å gött va de...:))) Mindre lyckad var maten,förrätten var riktigt mumsig rökt laxspett med hjortronkräm,varmrätten var sådär å efterrätten smakade jag bara på för den var riktigt dålig,ingen smak alls på den bara menlös...

Nu ska ni iallafall få se bilder på hur jag såg ut den kvällen...(skulle inte skada om jag gick ner 10 kg...haha...)

Nu får ni ha en sköööön Söndag för det ska jag ha...
Kraaaaam på er!!







5 kommentarer:

  1. Anonym3.3.13

    Hääärligt :)
    /Kraaaaaaaaaam pårej från mig i solen ♥ ...

    SvaraRadera
  2. Tycker du ser jättebra ut
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej du färgstarka kvinna, förstår att Ledin var bra han kan han Sandviksbon. Synd att maten var så där, men kanske bra för vikten hi hi, fast inte tycker jag att du behöver gå ner 10 kg...
    ha det fint kramar

    SvaraRadera
  4. Va häftigt Ledin!!! Måste vatt ett jäkla drag :)) Ha det gott. Kram Anna

    SvaraRadera