I v-rummet..



Halloj sötisar,allt bra med er denna Tisdag...Här har det regnat på morron men varmt är det...Dom senaste veckorna har jag haft såna äckliga svettningar båda dag å natt,undrar om jag blivit en KK (klimakteriekärring)...:)) drygt är det och vill knappt ha några kläder på mig...Nån som känner igen sig och va gör du åt det,har du ändrat kost..lr har du nåt bra tips...??..:)



Igår bytte jag vägg till tallrikshyllan i v-rummet och två nya tavlor kom oxå upp...Låg igårkväll och tänkte på inredning och färger jag ska ha,så till slut fick jag gå ner och lägga mig i soffan å kika på tv en stund för att tömma hjärnan...Samma sak varje höst, inredningshjärnan tar över....Dryyygt...hahaha...
KRAAAM på er å ha en härlig dag,nu blir det en prommis!!!

1 kommentar:

  1. Tjena!
    Det är bara att svettas på , det sitter väl i till 70-års åldern, HA HA!
    Hälsar en annan svettig typ.

    SvaraRadera