Tavelväggen..

..som den ser ut nu...

Jag har redan städat och ska väl snart köra igång tvättmaskin...Å sååå ska jag pyssla såklart...;)))
På matbordet i v-rummet är det en enda röra med färgtuber,snören,lim...Ja allt möjligt jag kan tänkas använda till allt jag vill göra...;)) Jo,jag har ju ett pysselrum på övervåningen men där kommer jag snart inte in...hahaha...Verkligen dags för en röjning där,men lusten har inte hunnit ifatt mig än...;)

Nu ska jag fortsätta med mitt roliga en stund till...
Ha en toppenlördag nu mina vänner därute!!

KRAAAAAM!!!

2 kommentarer:

  1. Så tjusig vägg, jätte fint=)

    SvaraRadera
  2. det är bra fint med en tavelvägg, och visst är det kul med pysselröra, städa får man göra när skaparglädjen är över, hoppas vi får se ditt pyssel, kram kram

    SvaraRadera