Kolla in vilket gofika...;))

Allt det här hade min härliga svärdotter Anna bakat,förutom två sorter som jag å hennes mamma gjort...;))
 Otroligt vilket jobb hon lagt ner och det enda jag åt var dom med blått på,ja jag fick inte ner nåt mer...;))
 Hade det varit förr så hade jag ätit tills jag mått illa...hahaha...Tårtan hade hon gjort tre stycken av..

I kyrkan sjöng å spelade Jamina Jansson och hennes pappa två otroligt fina visor,båda bor här i Söderhamn...Hon är grym på att sjunga...;)))

Jaaaa,mina vänner nu har jag frestat er såhär på måndagmorgonen...Härligt va...;))))

Nu blir det gofrulle här och sen så ska jag ringa min läkare igeeeeeeen...
Ha en riktigt fin dag...KRAAAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. God morgon!
    Jodu , verkligen frestande. Jag är ingen kaka människa. Men tycker det ser väldigt gott ut.
    Ha en skön vecka och hoppas solen lyser på dig.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Oj vilka konstverk, det är nästan synd att äta upp dem. Du får ha en skön dag.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera