Söndags utflykten...

Jaaa,här var vi i Söndags och åt och sen gick jag en sväng med min Canon...;))) SKÄRSÅ en liten fiskeby utanför Söderhamn....Åååå jag skulle kunna tillbringa många dagar där för det är så vackert å mysigt...;))
 Underbart goood mat,här har vi redan börjat hugga in på maten...hahaha...Jag åt så magen stod rätt ut...Räk å svamp fylld rödspätta,räkor,grymt god sallad,friterad klyftpotatis och en ljuvlig kall sås...Älsklingen tog en tallrik med olika sorters fisk på...;)) Är ni någon gång i närheten en sommar så ska ni absolut besöka denna plats...




 På udden ligger ett litet rökeri där jag var in och köpte hem lite fisk...;))


Vi syns senare med dagens utmaning och kanske lite annat...;))
KRAAAAM på er ljuvliga!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken vacker skärgårdsidyll du bjuder på.
    Stämningsfullt och somrigt!
    Ha en bra dag /bea

    SvaraRadera
  2. Härlig skärgårdsidyll
    kram Rosa

    SvaraRadera