Solen skiiiiiner....

...så det blir nog att sätta sig ute en stund på sparken,men jag är ju så hiskeligt trött så jag vet inte ...Kanske blir lite piggare om jag går ut en sväng....Å sol på lilla nyllet är ju aldrig fel...lr hur...:))

Har precis gjort klar dagens middag,gryta på högrev å starka korvar,jag slängde i en påse rödvins sås oxå..Jaaa,jag vet att det är fusk men vi har inget rödvin hemma,för vi dricker såååå sällan...Å jag gillar inte alls att dricka rödvin,tyck att det är skitäckligt,ska jag ha nåt gott så blir det öl lr en cider....:)) Kanske blir nåt sånt imorrnkväll när vi ska iväg på äventyr.....

Gårdagens takras å det blir nog mer för all snö är inte nere än...

Kraaam å mys på er denna Torsdag,imorrn är det Fredag igeeeen...




1 kommentar:

  1. Anonym28.2.13

    Oooo,jaaa ljuvliga solen värmer gôtt..
    Oj,vilket takras/Kram pårej ♥ ...

    SvaraRadera