Istället för ägg...

God morgon på er,hoppas att natten varit lugn för er....:) Å här sitter jag med Henna i håret som ska sitta i till kl. elva ungefär och äter hemmagjord bärsoppa till frukost...Muuums ska ni veta..:)

Tänk,jag har inte påskpyntat ett dugg i år,har lixom ingen lust men nån liten blomma blir det nog och plocka in björkris ska jag göra....Å så var det de här med påskäggen,dom har jag slutat med mer lr mindre,jag köper hellre påskpresenter till dom små...Ja,dom stora får oxå....:))))
När vi var på Barnens Hus i helgen så låg det stora äggformade askar vid legot å på en skylt stod det att man fick ta ett sånt GRATIS....Å,gissa va jag gjorde....haha...Tyckte att det var så grymt häftigt så nu är det fyllt med godis å ska ges bort....:)

Nä,nu ska jag röja lite här innan färgen ska ur...Ha en ljuvlig dag nu..
Kraaaaam på er!!









4 kommentarer:

  1. Anonym27.3.13

    Ooo..Va härligt :)
    Tar en gottebit innan jag Önskar dig en fin dag & Kramas ♥

    SvaraRadera
  2. Precis som säger så infinner lusten att påskpynta inte som jag hade tänkt, tror att det är den sena våren som ställer till det.
    Fina bilder som jag blir glad över att se
    Glad Påsk!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Svar på din fråga: Jag virkar i mån av tid på beställning

    SvaraRadera
  4. Nja påskpynt är lite svårt här med tanke på katterna men däremot små paket och ägg till familjen har jag också gjort.

    Kramen

    SvaraRadera