Shoppa på....

...stan är nog det värsta jag vet,men jag hade en presentkort på Jc som läre handlas upp,så det var bara att packa sig iväg...Hittade flera snygga linnen å ett par söta trosor...:))) Sen bar det av in på nya HM hade ännu inte besökt den sen dom öppnade i slutet på April...Å glatt överraskad blev ja,en stor fin lokal utan trängsel å mycke snyggt men för min del blev det bara en billig tisha som jag ska styla om tänkte ja....:)))

Tur att jag inte är en stan springande person för jag blir alldeles slut efteråt å värken i fötter å ben ska vi inte snacka om...

Skööööönast att vara hemma...:)))
Nu blir det en låååång vila innan vi ska iväg å handla till midsommar å kanske nåt annat roligt...:))

Kraaaam på er!!




4 kommentarer:

  1. Anonym19.6.13

    Håller med dig att springa & Shoppa är jobbigt...
    Så vackra foto/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Härligt att shoppa loss, när man slipper betala ;))) Finfina bilder på blommor!! Jisses simmar hunden med i strömmen...Wow!!! Kramkram Anna

    SvaraRadera
  3. Härliga blommande bilder! Jag tycker inte heller om att gå på stan så ofta. Brukar samla tills jag har en bunt ärenden att klara av.

    SvaraRadera
  4. Jag gillar heller inte att shoppa på stan ...dessa parkeringar som kostar guld 20:-tim och får åka runt och leta..nä tacka vet jag de stora affärscentrumena som man parkera vart man vill
    ha en härlig Midsommar
    kram Rosa

    SvaraRadera