God morgon Lördag

Hoppas ni sovit gott,själv så klev jag upp kl.6 tog en kopp kaffe å satt en stund med paddan....Sen var det dags för vovve nr.ett att få en promenad å gissa om det är skönt ute å lugnt å tyst...Hem å hämta nr.två för en prommis å då gick vi en annan väg,tur att det finns att välja på...:)))

Tänkte slänga mig in i duschen snart å sen dra iväg och hämta blommor som ligger på posten å väntar...:) Förra året skickade jag efter från Odla.nu å jag blev så himla nöjd så det fick bli en repris i år,ska bli väldigt spännande att se va det är för nåt....Har ju lixom glömt bort va jag beställde förutom chokladblomman som är ljuvligt vacker....;))

Va ska ni hitta på idag då,hoppas ni har det lika ljuvligt som vi...

Btw..Lillprinsen kommer hit på em å ska sova över för första gången å det är ju en himla tur att han tycker om att vara här,blir ju lite enklare då lixom...;))) Så det kommer att bli väldigt spännande hur den här natten fortlöper...hahaha....

Kraaaam på er finingar å njut av dagen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar