Allt klart...

Så nu kan jag fira julen i lugn å ro...Lagt in strömming,älgbullarna ligger i frysen,gjorda idag å så slängde jag in en karre i ugnen som jag sen skar i tunna skivor...Mums....;) Det å mycket mer kommer vi att bjuda på,på annandagen...Alltid godast med plockmat...;)
 
Imorrn bitti drar jag å yngsta grabben först till mellangrabben å hans lilla familj för att fira jul,yngsta grabben ska vara tomte å så blir det julfrukost där....;)))Sen så drar vi vidare å myser...

Gissa om jag lääääängtar till julafton för det är en riktig mysdag de...;)

Nu mina finingar önskar jag er en riktigt....

Så syns vi mellan jul å nyår...
Pööössss på er å var rädda om varandra,ge massor av kärlek å njut av allt..

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du hittat till min blogg. Jag ska återkomma hit till din och läsa mer, men nu väntar julaftonsförberedelserna.
    Vi ska vara hos oss i dag. Nio personer. Så jag får vila mig först till kvällen.

    Jag återkommer gärna hit till din blogg.

    Önskar dig en GOD JUL.
    Kram

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på julen
    kram Rosa

    SvaraRadera