Äggat

Till mig lite med superfiiiiina ägg till påskriset och det är samma tjej som gör ugglorna (gårdagens inlägg) som sytt dessa....:))) Jag tycker att dom är helt underbara...
Några får hänga i ett litet nätfönster....

Å resten i påskriset i fönstret...

Imorrn ska jag plantera små söta penséer i krukan på bordet då ryker påskliljorna...;))

Idag har jag å yngsta grabben varit och påskhandlat,ja han skjutsade mig så snäll han är....Ringde å väckte han vid halv elva....Hahahaha.....Jag ville åka idag för att jag trodde att det skulle vara mindre folk på dan,å Hans skulle slippa efter jobbet....Men tji fick jag för Herreminje vad folk det var i butiken,men väl i kassan så var det nästan tomt....;)) Så det var ju väldans bra dääää....

Så nu har vi precis käkat middag å nu blir det soffhäng resten av kvällen för nu jäklars är jag såååå trött...Blev ju ingen em vila idag...

Pööössss på er å ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar