Kakel i köket





Gomorron i det soliga vädret..:))
Här får ni se,översta bilderna är på det hemska kaklet vi hade förut..Huuua...Kärringkakel...hahah...Å sen det vita fina,det blir så härlig struktur på det nymålade och man ser fortfarande mönstret på dom fula,fast nu blev dom snygga med lite vit färg på..Om ni klickar på bilderna så kanske ni kan se vilket fint mönster det blev på dom gamla mönstrade när dom blev vit...Nöjd,jaaa det kan ni ge er på..:))
Här skiner solen,synd bara att det ska blåsa så förbannat..Man är aldrig nöjd med vädret...hahahaa...
Jag vaknade 3 imorse,härlig va..:)) Sen hade jag så svårt att somna om så vid 5 klev jag upp och tog en tur med vovvarna....
Lite mer kaffe och sen får jag se vad som orkas..
Ha en härlig Torsdag nu....KRAAAAAM på er!!!
See youuuuu!!!

4 kommentarer:

  1. Ja du ser VILKEN skillnad de blev!!!
    Tänk va lite färg kan göra,blev riktigt fint!!!
    Ha en fortsatt mysig Torsdag här regnar det men de gör ingenting,jag har jobbat inatt så nu ska jag sova!!Natti natti :0)

    kram...

    SvaraRadera
  2. snyggt blir det .
    ha en härlig dag

    SvaraRadera
  3. Hej på dig! :D Allt bra? Blev ju riktigt fint, vitt är alltid stilrent! :) Jasså, ni har sol! Trodde det var mulet i hela sverige idag, många har tråkväder! :P hehe Ha en bra dag nu! :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Färg gör underverk, vilket lyft!
    Ha en fin dag, här öser regnet ner...
    Kram Pia

    SvaraRadera