Jaha,då var det Söndag igen...;)

Å jag börjar bli lite pirrig,för på Tisdag kväll ska jag och några till på nåt väldigt spännande.....Ja det spritter till i kroppen lixom bara jag tänker på det...;)))))

Idag då,jooooo,jag har äntligen sytt klart gardinerna till v-rummet så dom ska jag stryka och hänga upp idag...Är det tänkt iallafall...;)) Sen får jag se vad som händer...


En sån här rostig bricka/plåt skulle jag vilja ha en till av..
Fast i en större modell.....Någon därute som har en att sälja,
till en billig penning...;))

Näää,undra om jag ska göra frulle å sen kika runt hos er....Japp,så får det bli för hungrig är ja...;))

TJILEVIPPEN Å KRAM!!!

1 kommentar:

  1. Spännande med Tisdagen, hoppas du avslöjar vad det är som är på g.
    Ja, tegelväggen känns väldigt spännande och det känns som det kommer bli ett bra och mysigt hörna.
    Hoppas du får en riktigt skön Söndag, Kram Malin

    SvaraRadera