Helgens matinköp...

...är avklarade och det blev en massa gott,bl.a ska jag göra inkokt lax en dag och fläskfile en dag..;)) Har fått ett tips om ostkroksbakelser som ska vara himmelskt goda,så det blir väl att testa såna oxå..;) Jag tycker att man ska äta god och bra mat,men en hamburgare lr kebab slinker oxå ner ibland...Bara det inte blir för ofta..;))

Ikväll blir det bara att slappa och mysa,kika på en film kanske...
 Mina hängen och änglar har jag hängt upp i en gammal fönster ram,funderar på att hänga den i köksfönstret,får se om det blir av imorrn..;))
Sydde änglavingar idag och jag har fått gotlandsfårs ull av en FB vän som jag limmade fast..Ja,så snälla vänner kan man få där..Har mer ull kvar så jag får se vad jag gör mer för fint..;))
Näää,mina vänner nu ska jag slänga mig i soffan för nu är jag trött..
KRAAAM på er alla fina och ha en mysig kväll!!

7 kommentarer:

  1. Visst ska man njuta av god mat, men även en del av det där kladdet som hamburgare och kebab.
    Jag ska oxå dåna ner i soffan nu.
    Ha en skön helg.
    Kram Pernilla♥

    SvaraRadera
  2. Hej hopp, tänk vad mycket kul man kan göra med gamla fönster och vilken tur du har som får ull,
    ser att det blir god mat i helgen, jag har inte hunnit planera o handla än...så man tager vad man haver... skön kväll på dig kram

    SvaraRadera
  3. Önskar er en trevlig helg!

    Må gott!


    Maliin

    SvaraRadera
  4. Anonym27.1.12

    You are very creative women Annelie... beautiful decorations, I love it!

    I wish you a pleasant weekend, kisses.

    SvaraRadera
  5. Hej på dej din goa människa!!!!Klart du ska hänga den i fönstret så alla kan se de fina fönstret med dina fina saker du har hängt upp!!!!Va finurligt av dej!!!!Ha nu en skön helg min kära vän!!!Pussar på pannan och en bamsekram skickar jag dej!!!!
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Tittar in på dina fina änglar...:)
    För mig stundar det kalas....Med god mat, tror jag...:):)Och efter denna helgens kalasmatintag lär jag rulla fram...hihi
    Ha en underbart härlig helg framför TV:n, och så pryds soffan med ytterligare en ängel...:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  7. Så fint=)
    Sju stycken valpar blev det hos mej i onsdags =)
    Ha en bra söndag / Kram Sari

    SvaraRadera