I två dagar...

..nu så har jag inte pysslat nånting och det känns verkligen tomt och tråkigt...Igår så var jag till doktorn igen som undersökte mig och sen skicka han upp mig på lungröntgen....Jag har en grymt bra läkare, han har nog kollat hela kroppen snart och det känns tryggt när dom verkligen tar sig tid...;))
Idag så har jag tvättat och städat,sen orkar jag inge mer,men imorrn då jäklar lära jag göra nåt roligt...;))
Ja,projekt finns det gott om,det ligger bara och väntar..;))

Nu ska ni få se nåt underbart...;))
 En väldigt go å kärleksfull far...;))
Jag kan riktigt se dom om några år när dom åker både skoter och fyrhjuling...;)) Å lilla Lexus kommer säkert få besöka ett och annat gym oxå med sina föräldrar...;))

KRAAAAM på er alla fina som kikar in.
See you!!!

1 kommentar:

  1. Hei :-) Takk for din fine kommentar i min blogg. Det er lenge siden jeg har skrevet et blogg innlegg. Håper det går bra med deg. Ha en fin kveld. Hjertelig fra Merete

    SvaraRadera