CITRUS SALLAD..

Gokväll finingar,hoppas att ni haft en skön och lugn helg..Det har jag...;))
Igår gjorde jag en sån fräsch och härlig Citrussallad med kanelyoughurt till...;)

Jag skalade och skivade en färsk ananas i tunna skivor och la dom på en bricka..
Sen skalade jag 3 blodapelsiner som jag delade på mitten och skar dom i tunna klyftor och 
på det en grapefrukt som jag gjorde precis som apelsinerna..
Lade allt ovanpå ananasen och vid servering strödde jag över hackade nötter och som topping kanelyoughurt....
Ca 2 dl turkisk youghurt som jag smakade av med kanel och vaniljsocker,det tar man efter tycke och smak.
Så vill ni prova nåt som är fräscht,syrligt och väldigt gott,så gör den här salladen.

Önskar er en fortsatt skön Söndagkväll!!

KRAAAAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar