Tralalalaa...

Förra årets pepparkakshus till Lilly...;))
Snart är det första advent,det pirrar i magen bara jag tänker på de...;))) Nästa vecka ska jag börja plocka fram,byta gardiner och göra advents/julmys....Jag brukar plocka fram allt på en gång för det är ju före jul det är som mysigast,sen till nyår börjar jag lessna ur...;)) Men vart f*n är snööööön....Nu ber vi till farbror Frost att han fixar det till advent...lr hur...;)))

Nu ska jag käka å sen vila,kika på en film kanske..;)
KRAAAAM på er!!

8 kommentarer:

  1. Ja det är lika bra att ta fram allt på en gång *ler*. Jag hoppas också på snö men i Skåne har vi sällan en vit jul.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Vilket fint pepparkakshus. Det ska bli spännande att se vad du har på g i ditt pysselrum. Själv har det gått så långt att jag nyss rotade i soprummet efter konsvervburkar...Sambon bara skaka på huvvet :D ..Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag har oxå bett till frost att han ska komma hit =) Jag är oxå så sugen på advent pyssla, Och sen ut med fort som F-n nyårs dag....
    Ha det...
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Anonym21.11.12

    Mmmmm...Visst är den myysigt ♥...
    Wow,så vackert pepparkakshus/Kram fina du!

    SvaraRadera
  5. Anonym21.11.12

    Hoppas verkligen att farbror frost infinner sig innan advent för nu är det inte alls roligt med all lera och smuts, å helt kolsvart.
    Ha en härlig kväll
    AC

    SvaraRadera
  6. Samma här du.. pynta det mesta till advent och ut med det på Nyårsdagen

    kram Rosa

    SvaraRadera
  7. Kan inte annat än att hålla med: VAR ÄR SNÖN!!!!!!!!
    Ha en skön torsdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Åh jag vill också baka pepparkakshus!

    SvaraRadera