Solen skiner..

..å jag sitter uppe i pysselrummet å syr...Just nu käkar jag frulle,svårt att sy och datorera samtidigt...;))) Det ser ut att bli ett härligt väder så en prommis med vovven ska jag nog pressa in i mitt hektiska liv...haha...
Iallafall så har detta hjärta blivit sytt nu på morgonen...Håller även på med en vimpel till en bloggvän...

Som ja tänkte skulle bli klar idag,så jag får börja på med nya projekt...;))) Satan va bra det går att sy då helt plötsligt,domnar bort i ena benet bara annars funkar det...;))

Så jag säger Bye Bye till er nu å ha en ljuvlig dag,vi kanske ses senare...,))
KRAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. så fint hjärta...låter jobbigt att det domnar så där

    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen bebis kommer snart..Orkar inte vänta längre nu :) Låter jobbigt med din värk. Du får se till att vila lite mellan allt pysslande ochså...Kram

    SvaraRadera