Nytt!!!

Jag vaknade åt frulle och sen en treo bara för att kunna pyssla lite..;))) Så nu har jag sytt lite..
Det blev en avlång kudde av en vävd duk,med en baksida
som är svart/vit/grå..
Å en liten jul jutepåse....;))
Här har vi underbart vackert väder med några minusgrader och sol....Är så sugen på en liten prommis,bara en kort en...;)) Känner att jag behöver frisk luft...Ja,jag tar nog Cindra en kortsväng snart,så får jag vila sen...;))
Hoppas att ni får en härlig Fredag nu...
KRAAAAM på er!!

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin fredag. Skulle det ev gå att få en större såndär juljutepåse att trä över en gammal mjölkkanna? :-) Tänkte ha den & sätta en liten minigran i till jul? Kram

    SvaraRadera
  2. Du är bara för härlig...
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Tror det kan vara bra med lite frisk luft även när man är sjuk, bara man tar det lugnt.
    Hoppas ni får en mysig kväll och en riktigt skön helg, Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Anonym10.11.12

    Så fint du sytt & hoppas promenaden var skön/Ha en fin dag Kram!

    SvaraRadera