Tomten kom tidigt i år....

Idag har vi ju varit i mysiga grannstaden Bollnäs...Åååå shoppat massor med roliga saker...;)))

Jag fick en sån här av min älskling i förskott....;)))
En robotdammsugare och den är kanon att ha när man har djur och det släpas in en massa grus,å en massa hundhår överallt på golven...Nu kommer jag att spara en massa kraft,slipper värkande kropp...Sköööönt...;)) Grovstädning får jag ju fortfarande ha den vanliga dammsugarn till,men det gör man ju inte varje dag..;))) Tydligen så tror dom att det här blir årets juklapp oxå....

På em kom mellangrabben å hans son Lexus hit och åt gooood mat...Å det är full rulle heeela tiden på den lille,så nu är farmor (jag) alldeles slut så nu blir det söffa resten av kvällen...;))

Kram å Mys på er!!

3 kommentarer:

  1. Anonym18.11.12

    Men sååå bra...
    /Kram pårej fina du ♥

    SvaraRadera
  2. Waow,, ja det är nog en sån jag ska önska mig av gubben. :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  3. vilken kanongrej..måste jag önska mig en
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera