Lite info..

..om Fibromyalgi,såhär har vi det...

LÄS DETTA...(klicka på länken)

Dagen igår började med en riktig långpromenad med Cindra i skogen....
Sen ringde en kvinna här i byn å ville ha hjälp med att fota lite saker som ska ut till försäljning,så det ska jag hjälpa henne med idag...Bara jag hittar min sladd till kameran annars kan jag inte för över bilderna...;))
Till en bloggvän ska jag skriva ut julbilder,men det får nog älsklingen hjälpa mig med...Å en till vimpel ska göras...Jag läre nog skriva upp allt så det slipper ligga i huve å nöta...Det är ju dumt..lr hur...haha...

Idag ska jag sitta i köket med tända ljus å pyssla klart mina söta stjärnor å kanske,kanske sy fina kuddfodral....;))) Å ja, just ja, ska ju göra klart min ängel oxå....;))

NU ska jag sätta fart här innan jag somnar...;))
KRAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. Har du inte minneskortläsare i datorn? Det har vi i alla fall, å jag använder aldrig sladden =) Puss

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se din ängel sen om du vill visa den :-) Ha en fin dag .KRAM

    SvaraRadera