Jag tycker att dom är så fiiiina...;))

Dom där brödkorgarna i tyg, så idag så tänkte jag att det va väl sjuttsingen om inte jag ska kunna sy en...,))
Å sagt och gjort,jag gorde de...Lite bökigt var det,men ändå kul...;))
Lite färgfattig för att vara jag,men jag fick massor med fint nytt
tyg av min fina mamma.....Så det vill jag ju använda..
Fler ska det bli,för jag kan ju ge bort i present/julklapp...;)))
Perfa...lr hur...
Muuuumsmiddan står i ugnen,köttfärspaj å den är såååå god ska ni veta...Å så blir det fetaostsallad till...Så nu läre jag in å kika så den inte bränns...;))

KRAM å MYS!!!!

2 kommentarer:

  1. Anonym29.11.12

    Sååå fin ♥...
    Jag har en rödvit till Pepparkakor/Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin! Duktig du är :)
    Ser att du gör mycket fint, ska kika runt lite till..

    Ha de gott!
    Kram Frederica

    SvaraRadera