Adventsmuffins och regn...

Gokväll,ja idag blev det ett sent inlägg och det händer inte ofta,,;)) Hur har ni det därute känner ni nån advents stämning,jag skulle nog vilja ha lite snö nu för att riktigt komma in i stämning.....Men här hemma är allt klart iallafall t.o.m granen är klädd---;))) Japp så blev det i år och jag har märkt att det är fler som gör så...

Mina underbart goda pepparkaksmuffins med frosting och björnbär på toppen...;))) Dom bjöd jag på idag,berättade för kära mor på telefon så nu har hon gjort en beställning på såna till jul...Å det gör jag så gärna,så...
KRAAAM å nattis på er raringar..Sov så gott!!!

4 kommentarer:

  1. Ha en trevlig första Advent :)

    Kram från Australien♥

    ... och Tack för att du följer :)

    SvaraRadera
  2. Men hallå på dej söta du!!
    Det har jag sett med att många klär granen till advent!!!
    Ser goa ut dina muffins!!!
    Kraaaaaaaaaaaam LOtta

    SvaraRadera
  3. Ja, GOOOOOOODA var dom verkligen!

    SvaraRadera
  4. Va mumsiga dom såg ut :)

    SvaraRadera