Hönsnät och mossa!!

Gomorron i stugorna,hoppas att ni sovit gott...;)) Här får ni se vad jag pysslade med igår,jag tog lilla skottkärran  gick runt på gården och plockade in lite av naturen...Jag blev så inspirerad av en Fb vän igår som hade gjort såååå fina kransar och det är nåt jag är dålig på...Så jag testade andra varianter...
 Ett hjärta av hönsnät med mossa i,ja det är första ggn jag gjort nåt sånt...;)
 Hönsnät,mossa,konservburk och betong...

 Ute ställde jag en lykta som lyser så fint på kvällen...
"Kaffe sugen...Kom in" står det på skylten när man kommer upp på gården här hemma...;))
Snart ska jag baka kakor av degen jag gjorde igår,jag läre ta det väldigt lugnt eftersom ryggen inte har skärpt till sig än...;))) Jag har en olydig kropp ska ni veta...
Ha en riktigt härlig Tisdag nu,för det ska jag ha...KRAAAAM på er!!!

7 kommentarer:

  1. Det där får du allt fortsätta med för ditt pyssel blev ju jättefint!

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Så fint du pysslat med mossa och galler!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  3. Så mysigt du har fixt till det.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. TJOSAN !
    Har inget mönster på vingar men har ett par rätt stora vingar som du kanske kan rita av. Värt ett försök.
    KRAM
    Svärmorrrrrrr!

    SvaraRadera
  5. men vad fint det blev med hönsnät-mossa
    och vanliga konservburkar måste lysa fint där ute i mörkret, ha de kul med kakbaket
    kramiz

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos mig där man hade chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik. Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen:

    http://uj76.blogspot.com/2011/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html

    Lycka till :)

    SvaraRadera
  7. Men Annelie va fina saker du har gjort !!!Ååååå allt det fanns i trädgården ,
    visst är bara det härligt!!!!
    Tänk va mycket man kan hitta på!!
    Kraaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera