Paketinslagning!!!

Gomorron alla ni som kikar in på bloggen jag blir sååå glad...;)) Det skulle vara riktigt kul om ni ville lämna ett litet fotspår,jag är ju lixom lite nyfiken vilka ni är...;)))
Eftersom vi ska fira två födelsedagsbarn i helgen så har jag börjat med inslagning av paket...Dom två på bilden är till underbart goa Lilly som fyller 2 år...;))) På Söndag ska vi fira henne och mellangrabben fyller oxå år (26) så honom firar vi samtidigt...Tiden och åren går så himla fort,jag kan ännu inte fatta att min små söta grabbar har blivit vuxna...Jo jag har fattat men ibland önskar jag att dom var små så jag fick pussa å gosa med dom...;))
Det ska bli riktigt roligt med kalas iallafall... Jag ska nog baka en lyxbulle och ta med för den är såååå himla god..;))

Nu ska jag fånga dagen,vad ska ni göra idag...;)
KRAAAAM på och tack för att ni kikar in!!!

3 kommentarer:

  1. Ja jag är här,,,ja du ska veta som jag undra oxå ibland...
    Men här kan du lägga en grej på din blogg så kan du se från vilket håll läsare kommer i alla fall,,ja typ Falkenberg eller Oslo...

    http://webstats.motigo.com/

    Den är enkel att få och använda..Lycka till Kram

    SvaraRadera
  2. hej hej kikar in här var ett tag sedan jag var hit

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Titta in hos mig...där finns en liiten överraskning!

    //lisamaja

    SvaraRadera