Va sjutton...

8 plus grader nu på morronen,om en månad är det julafton så nu får verkligen vädret skärpa till sig,mycket härligare om det varit 8 minus och en massa snö...;))

Förresten, gomorron på er finingar,hoppas ni haft en lugn natt för jag sover knappt vaknar flera ggr pga av värk i fötter och ben,vet inte hur jag ska ligga snart...Jag kanske får stå i garderoben och sova...;)))

 Glögg med hjortronsmak sen förra året...Ja fler glögg sorter ska inhandlas..Man vill ju ha att välja på när man blir sugen...;)))
 Den här glögg grytan med muggar har jag haft i såååå många år...Kommer inte ens ihåg när jag köpte den faktiskt...
Fina servetter köpta på Dollar stores för endast 10 kr förpackningen...
Nu blir det mer kaffe innan jag somnar här...
Ha en underbar dag alla fina som kikar in här...;)))
KRAAAAAM på er!!!

1 kommentar:

  1. Såååå gott med glögg...och kaffe..hihi
    Allt för att hålla mig vaken i detta ljumma vinterväder...även här 8+...
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera