Gomorron!!!

Nu fattas bara snön för här hemma är jag snart klar med allt julpysslande,i år har jag tagit fram allt direkt för då kan jag ta bort det sen efter nyår..;)) Det är ju nu före jul som det är som mysigast...Till helgen ska jag köpa julblommor,får se vad det blir i år...
Baka pepparkakshus till Lilly ska jag oxå göra,tänk va rooooligt för det är några år sen nu...Jag gjorde alltid ett sånt när grabbarna bodde hemma...Tur att jag får barnbarn,ja just ja jag läre skriva upp bomull på listan för det har jag som snö runtom...;))) Å att det fanns färdig kristyr hade jag ingen aning om så sånt ska jag köpa..Jiihooo va kul...hahaha..

 Ser ni vad som fattas i bakgrunden....SNÖÖÖÖÖ å vart är den,inte här iallafall...

Senare ska ni få se vad jag fick i brevlådan igår av min kära bloggvän Lotta...;))

Önskar er alla en underbar dag...KRAAAAM på er!!!

5 kommentarer:

  1. Så mysigt du har gjort det, riktigt superjuligt!

    SvaraRadera
  2. Men god förmiddag på dej söta!
    Ooooo kära nån va du har pyntat och legat i!!!!Jag har inte ens börjat jag får nog ta mej rejält i örat och sätta igång!!!!Ska bli spännande att få se vad som kom i lådan!!!
    Pussar och kramar från mej!!!!!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Annelie! Hur är det med dig? Var några år sen sist! Hoppas allt är fint. Va mysigt du verkar ha det där hemma :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag såg att mamma hade hittat dIn blogg när jag satt vid hennes dator, så då kunde jag ju inte låta bli att kika in och kolla runt :))

    SvaraRadera
  5. här är det full fart ser jag, och det ser så inbjudande ut,jag är bara i början av mitt pyssel men får sätta lite lie sprutt i helgen, ha´re gött kram

    SvaraRadera