Hjärta dig...;))

Gomorron vänner,hoppas att ni sovit gott...;))) Sitter precis och tänker på om jag ska baka idag,såååå sugen på det och roligt att ha i frysen,jag har ju redan en del men det går nog åt...;)))
Efter att ha vilat nästan hela dagen igår med några småryck,så sydde jag ett hjärta oxå...

Ska sy ihop fler både änglavingar och hjärtan,för man vet ju aldrig nån kanske vill ha..;))) Dom är sydda i filt och gud va härligt det är att sy i det...
Nu blir det frulle och sen ska min dag ta fäste...
KRAAAAM på er och det är alltid så kul att se att så många kikar in...;)))

2 kommentarer:

  1. Du kan pyssla du. Jag ska också börja sy snart. Väntar bara på mitt tyg.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Vad flitig du är. Syr och bakar dagarna i ända.
    Jag önskar att jag kom igång med mitt syende för jag får så mycket energi av det, det är så roligt att vara kreativ och fixa lite nya saker att titta på ;)
    Kram!

    SvaraRadera