Från vit till röd...

Halloj vänner,hoppas att ni har en bra dag än så länge..;))Här har det pysslats på fm och jag har även gjort en korvkaka (korngrynskaka) till den ska det vara fläsk och lingonsylt...;)) Sååå gott!!
 Fågelburen har blivit röd och den ska sen stå på ett bord i v-rummet,tror ja..;)))
 Med mossa,ljusslinga å lite annat mys i..
 Ser ni kransen bakom buren ja den fick sig en dusch den med..Den ska jag göra en fin dörrkrans av sen..
 Små trähjärtan blev rödmålade,klippte ut stjärnor av tapetrest och limmade fast dom på grillpinnar..
Jag är sååå sugen på att göra ett försök att sy änglavingar,är det nån av er som provat och hur blev det...??
Nu har jag nog gjort mitt för idag så nu ska jag vila innan älsklingen kommer hem, för då blir det att åka å handla både julklappar,mat och annat roligt...;))
KRAAAM på er alla söta!!

2 kommentarer:

  1. Men va fina grejer blir ju hur snyggt som helst med rött!!!!
    Kul att du tar upp änglavingar jag har precis lagt in bilder hos mej hahahaha...
    Snart kommer ditt paket!!
    Ha en bra helg!!!
    Stoooooooora kraaaaaaaaaaaaaaamen till dej!!!
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh så juligt och fint det är här hos dig! I helgen ska jag också få till lite julstämning härhemma!
    Ha det gott,
    Eija

    SvaraRadera