Det tog sin lilla tid...;))

Mooorning kära ni...Av två bloggvänner och en Fb vän har jag beställt så fiiiina saker,ja ni ska få se när jag fått dom...;))) Det finns människor som jag får sån otrolig inspiration av och därför är det så roligt att köpa just av dom...;)))  Nu ska ni få se vad som tog tid...
Äntligen har sänggaveln kommit på plats som jag målade för flera månader sen...Nu fattas det bara ett över kast och det är inte det enklaste att hitta,inte för mig iallafall....;))) Det får ta sin tid det me för jag handlar inte för handlandets skull utan lite kär ska jag bli i det jag köper...;)) Julklapparna börjar sakta men säkert bli klara,ja i huve sitter det mesta än så länge men skönt att veta vad som ska göras och köpas...;))
Mer kaffe och sen kika runt lite innan min dag får börja...KRAAAAAM på er alla fina vänner!!!

2 kommentarer:

  1. Sänggaveln blev jättefin!

    kram

    SvaraRadera
  2. Så jättefin sänggavel du fått till och dina mossiga alster är också så fina.
    Ha det gott

    Kram Maidi

    SvaraRadera