Pysslandet fortsätter..

Mooorning finingar!!! Nu har jag fixat till fågelburen som jag målade häromdagen,den står nu på mitt halvmåne bord i v-rummet,burkarna ska det senare vara julgodis i...;))

På rumsbordet ser de ut såhär,enkelt men mysigt...
Idag ska jag ta tag i köket,det tar alltid längst tid att fixa...Ska stryka och sätta upp mina nyköpta gardiner...;))
I slutet på veckan tänkte jag baka adventsfika...Jag gör lite varje dag så slipper jag stressa in i det sista för då blir jag liggandes...För det är tänkt att vi bara ska mysa i helgen...;))

KRAAAM på er och ha en bra dag nu!!!

4 kommentarer:

  1. Jag tänkte plocka fram julgrejerna till helgen, jag ser riktigt fram emot det nu, det blir så mysigt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Pyssliga du :)
    skapar och gör fint!
    Ha en fin dag! /Bea

    SvaraRadera
  3. Kram till dig goa gumman.:-) Stina

    SvaraRadera
  4. Å, du har kommit igång med julpyssel, vad mysigt det ser ut, jag måste också komma igång.

    Du frågade om tyger och alla tygerna i mitt inlägg är från Ohlssons tyger i Stockholm, men de är köpta i somras och de finns inte i butiken just nu i alla fall, men kanske till nästa sommar igen? Eller kanske på deras webbsida?

    SvaraRadera