På bänken...

Tjabba,tjena,hallå söta bloggisar,snaaart första advent och myyyysfika...;))) Igår bakade jag adventsfika det blev en lyxbulle med saffran i,pepparkaksmuffins som jag tänker pynta med frosting och bär,å så blev det en mjuk kardemummakaka och sen dog jag i soffan...haha..Ja mina fötter och mitt huvud dog...Ska gå över till grannen med lite gofika på Söndag oxå för det är dom värda...;))
Igår bytte jag stil på bänken i köket...
Den till vänster är före...Visst blev det snyggt,jag köpte hyllpappper med klister på baksidan för 10 kr på Coop,billigt och bra då gör det inget om det skulle bli fult,bara att riva bort och sätta dit nytt igen...;))
Nu är det duschen som gäller för att sen fortsätta med lite pyntande här hemma,undrar om jag nånsin blir klar med det...;)))

KRAAAAM på er!!!

6 kommentarer:

  1. Hallå goa vännen!!!
    Ser att du håller på för fullt och finfint blir det me!!!Passar på att önska dej en härlig mysig varm trevlig ja en helt underbar första advent med de dina!!!Bamskraaaaaaaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera
  2. Härligt och mysigt med julstök och adventspyssel :)
    Fin första advent till dig! /Bea

    SvaraRadera
  3. Jag har inte ens hunnit börja julpynta ännu, det blir full fart i helgen. Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
    Ha en fin helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Verkligen julmys hos dig..♥..bak blir det här i helgen också! Tufft för dig när du ska ha ont i kroppen..och ändå så är du så possitiv till allt...♥..en härlig livsglädje hos dig..♥..Kram och ha det gott i helgen..Marie

    SvaraRadera
  5. Anonym25.11.11

    Looks very beautiful!

    Kisses and great weekend Annelie:)

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Härligt julmys hos dig.
    Tack snälla du för dina rara kommentarer, blir alltid så glad när du kikar in. Jag har fått ett heltids vik tom december, så jag hinner-orkar inte med att vara ngn rolig bloggvän just nu. Efter 8 timmar på en småbarnsavdelning är man helt slut när man kommer hem till sina egna godingar, och hushållet ska skötas, ler. Kroppen har inte riktigt vant sig vid tidig morgon och intensiva dagar, men jag hoppas att energin snart kommer tillbaka.
    Ta hand om dig och njuuut av härlig advent!
    Största kramen från Lotta

    SvaraRadera