Kalas..

Gomorron goa vänner,idag ska vi till Gävle och fira syrrans grabb å det ska bli så mysigt för jag saknar verkligen min syster ibland...Min goooa lillasyster...;))) Vi skulle visst få buffe där...Låter väl smarrigt va...;)))
Eftersom min yngsta grabb och hans tjej oxå bor i Gävle så har jag gjort iordning en Adventskorg till dom med lite smått å gott...
 Glögg,pepparkakor,skumtomtar i glasburken,mandelmassekakor som jag bakade igår och lite annat..
Han kommer att bli superglad för han uppskattar sånt här och han älskar att mysa...
Till syrrans grabb blir det ett presentkort på Ica för han älskar att äta gott och kika på film...
Å jag får INTE glömma saffran för nu har jag skrivit upp det på handlingslappen i flera veckor men ändå kommit hem utan...För till veckan ska det bakas lyxbulle med saffran smak...;))
Så snart mot ICA sen blir det Gävle....KRAAAAM på er och ha en ljuvlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Vilken superduper present!

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Men va gulligt av dej och vad GLADA dom ska bli!!!!!Goa rara du som skriver så gulligt hos mej!"!!!Stora kramen och blötaste pussen!!!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera