Vi börjar närma oss...

...advent...;)) Å jag har mina funderingar hur jag ska fixa å dona här hemma i år....Vad jag ska baka och vilket godis jag ska göra,det krävs ju lite planering iallafall...;)) En sak vet jag och det är att jag ska göra ett pepparkakshus till bästa Lilly...Det var några år sen jag gjorde ett sånt nu...;))) Jag brukar köpa färdiga mallar så det är bara är att klistra ihop och dekorera....Kul att jag lixom får göra allt sånt här igen...
Nånting som jag tycker är fint att dekorera med till advent är skivade och torkade äpplen/apelsinskivor..Så det ska jag nog till att göra nåndag...;))
Vad har ni för funderingar kring allt det här som kommer snart....??
KRAAAAM på er alla som kikar in!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det ska bli mysig,,man får njuta innan jul för den blir ju så kort iår....Snön kan vänta till advent;)
    Kram

    SvaraRadera