Nu har jag börjat på...

Halloj raringar,ja ni ser väl vad jag gjort på fm..;)) Två fönster i v-rummet är nu klara...Å ni ska veta att det ser ut som om en tromb farit igenom huset...haha..Det är saker överallt innan jag fått klart,men så får det vara nu huvudsaken det är fint till helgen...Jag ska ut och plocka granris och sätta i krukor lite här å där...;) Men nu är det vila som gäller för jag orkar inte hålla på så länge innan kroppen säger ifrån,trökigt men så är det..
Kul med advent/jul är det iallafall för det blir så mysigt...;))
KRAAAAM på er och ha en skön fortsättning på dagen!!!

1 kommentar:

  1. Ja här har det advents pysslat ser jag!!Jättefina gardiner och stjärnorna är ju super fina!!!Va härligt att känna att man har börjat och pyntat!Ha de bäst!!!!
    Stooooooooooooooora kraaaaaaaaaaaaamen från mej!!!!

    SvaraRadera