Myyyystofflorna...;))

Gomorron raringar!!! Hoppas att ni har vaknat och är pigga....Här sitter jag vid köksbordet å drar in doften av hyacinterna,jag köpte röda men dom ser mer mörkrosa ut,så lite besviken blev jag...Jag trodde verkligen att dom skulle vara RÖDA....;)) Men doften är underbar....
Igår var jag och hämtade mina nya mysisar och det är dom verkligen..;))) Ni ser ju lite av min nya mysdress oxå,det är nåt jag inte haft på säkert 20 år....;)))) Men nu slog jag till med en röd härlig i fleece....Ett par fejk uggs blev det oxå....;)) Dom duger såååå bra tycker ja,jag skulle aldrig slänga ut tusenlappar på ett par skor...Inte värt de...Ni ska få se bild på dom senare...;))
Nu blir det en dusch så kanske jag piggar på mig lite...
KRAAAAM på er och ha en toppendag!!

P.s 1:a dec å snart kommer tomten..;)))

5 kommentarer:

  1. Så mysigt....Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt det ser ut varmt och skönt!!!
    Tack för tipset ang snöflingorna...men när jag gick in där så ska man ju starta en hemsida så jag kikar vidare på nätet (om jag gjorde rätt)Hahahahaha...Ha en bra dag goa vän!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera
  3. Anonym1.12.11

    Prekrasne čarapice Annelie!

    Lijep pozdrav:)

    SvaraRadera
  4. In o kikar mig omkring lite.....
    Vilken fin blogg du har !!
    Ha det gott/Britt Inger

    SvaraRadera
  5. Dina skorpor i förra inlägget ser verkligen smarriga ut :)

    Kram Milla

    SvaraRadera