Betydligt mysigare...

God förmiddag fina ni,japp idag hade jag sovmorgon till kl 8 för att natten inte varit den roligaste,skönt var det att kunna sova en stund på morgonen..;)) Å vi har äntligen fått lite snööö...
 Tomten har fått en vit bakgrund precis som det ska vara så här 16 dagar före jul...
Även träden är sååå mycket vackrare...Hoppas verkligen att detta får vara kvar nu och att det kommer mer...;)) Så sugen på att ta ut sparken och åka ut med vovvarna,mindre risk att ramla då oxå...;)))

Nu ska min dag här hemma få börja och senare idag ska jag nog kika in och ge er ett recept på julgodis...

KRAAAM på er så länge!!!

2 kommentarer:

  1. Nu blir jag riktigt avundsjuk på dig..
    Tänk vad mycket mysigare det blir med gnistrande snö och tänk att få åka spark. Det har jag inte gjort sen skoltiden. Då hade vi sparken med oss till skolan och låste fast den i cykelstället..
    Nu har jag i alla fall anmält mig till tävlingen.. Försökte mig på att göra ett par änglavingar men det såg mest ut som en broiler..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  2. Anonym8.12.11

    Wonderful Christmas atmosphere!
    I love the snow, kisses:)

    SvaraRadera