Hängare...

 Halloj vänner,hoppas allt är bra hos er..;))) Nu har jag äntligen fått upp en hängare till köket,det där med soppåsar och förvaring är inte lätt ibland...Jag har en gammal väska som jag har mina i och bredvid hänger lök korgen...Vi har ett litet hörn mellan frysen och väggen,där passade det bra tycker ja...;)))
Tog fram ett fat på fot och fyllde med mossa och en hemmagjord lykta som nu står på rumsbordet....En glasburk som jag virat runt en spetsgardin och sen sprayat,ett rött hjärta i papp och en pärlgirlang...Den lyser så fint på kvällen...;))
Idag är det en trött dag så får se om jag gör lite julgodis senare för nu ska jag ut med vovven å sen vila...

KRAAAAM på er å glöm inte UTLOTTNINGEN!!! (längst upp i högerspalten)

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med mossan och ljuset. Supermysigt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ett himla bra tips att ha en fin väska för sådant!!!
    Finurligt av dej!!!Me Like!!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg hängare!!
    Och dina tavlor...!!!! Så fina!! KRAM!

    SvaraRadera