En stjärna lyser så klar

Tjillevippen raringar,usch vilket tråkigt väder vi har här,all snö är borta och kvar är blask och is..Så idag vågar inte jag gå ut...;)) Ni vet såna där guldiga advents stjärnor,två såna hade jag liggandes och jag fick en sån härlig ide att varför inte göra en lampa av den ena...;)) Så jag spraymålade båda vit,den stora blev lampa och den mindre vet jag inte än vart jag ska ha än...
Riktigt mysig blev den tycker ja...;)) Lampfoten hade jag redan,så det blev en billig adventslampa...;)) Sånt gillas,varför springa och köpa nytt när man kan gör om gammalt,å så mycket roligare oxå....;)))

Snart kommer barnbarnet Lilly hit å vi ska mysa och äta gofika,sen kanske hon blir kvar en stund så mamma å pappa får åka och handla själva på Barnens Hus..Hon är en nyfiken liten tös som vill titta och känna..;)))

KRAAAM på er och hoppas att ni har en mysig Lördag!!!

2 kommentarer:

  1. Vad snygg den blev..fiffig ide =)
    Ha en bra fortsättning på helgen
    Sari

    SvaraRadera
  2. Åh jag är så dålig på att titta in och säga hej, men nu vill jag passa på att önska dig en fortsatt trevlig helt!

    Vilken söt liten tomte du här där i fönstret!

    SvaraRadera