Mer julgötta...

Halloj finingar,idag kom jag upp i tid,kl 6...;)) Så imorse blev det lite julgodis igen..
Mozartkulor och hittepågodis...;))

Jag fick både nougat och blockchoklad över så jag blandade ihop det och smälte i en skål...La i jordnötter i botten på formarna och sen skeda över blandningen...Allt står nu i kylen för att hårdna för att sen frysas,för det ska sparas till jul...;))) Jag älskar att ha mycke götta i frysen och sen kunna ta fram å bjuda på under jul helgen...Mmmm!!!

Nu är det inte långt kvar till mitt andra barnbarn kommer,hon har börjat känna förverkar,så bebben kan ju komma när som helst nu....Åååhhh va spännande det är...;)))
Gissa en som lääängtar...haha

Här snöar det lite nu och jag ska ut en sväng med vovvar..

KRAAAM på er alla som kikar in!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Mmm...här var det fyllda fat med julens goda :)
    Ett trevligt veckoslut till dig!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag hade velat smaka från faten ;)
    Jag är godisoman.

    Hemgjort är godast.
    Som julgodis väljer jag chokladbiskvier och mina pepparkakor. ANtingen det eller så hemgjorda godisar.

    Aladdin behöver jag inte.

    SvaraRadera
  3. Mmmmmmm rena rama godisaffären min vän gudagott!!!!!Ja det är nog bäst att du fryser in allt hahahahaha....
    Ha en mysig 3:e advent...
    Kramar Lotta

    SvaraRadera