Ja,dessa små ugglor...;))


En söt liten ugglekudde har kommit till,riktigt roligt var det att göra den...;))) Den är sydd av ett gammalt mönstrat lakan som jag hittat här bland gömmorna...;))))
Jag är en väldigt nyfiken människa som gillar att prova på nya saker att göra,jag skulle aldrig kunna hålla på med massproduktion av en endaste sak..;)))) Näää nya härliga projekt ska de va...
Nu ska jag käka varma mackor till lunch och sen vila...

KRAAAAAM raringar och det är så kul att så många kikar in...TACK för det!!

3 kommentarer:

  1. HOOOOOOHO
    HOHOOOOOOOOOO !!!!!

    SvaraRadera
  2. hallååå vilken fin ugglekudde en nattuggla kanske, visst är det roligt att skapa saker av saker man hittar i gömmorna, tack för din snälla kommentar kul att du gillar mina små tomtetavlor
    pyssliga kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Så söt den är!!!!

    SvaraRadera