2:a Advent och vart är snön...

God förmiddag på er,idag har jag haft en liten sovmorron ända till halv nio och det hör inte till vanligheterna..;)))Men jag får tvinga mig att ligga kvar eftersom kroppen värker men i huve är jag alldeles slut...Så ibland lyckas jag...;))) Funderar på om jag ska göra saffrans skorpor idag med mandel i...Såg ni förresten Leilas söta jul å herreguuud säger jag bara vad det rycker i baknervern,den där tårtan med nutellafrosting ska jag absolut göra till julens alla godsaker...Jag älskar nutella så varför inte göra en hel tårta med det i...;)))) Badringen får jag tänka på efter jul....

Andra ljuset tänt och prinsessans pepparkakshus är färdigt...;))
Önskar er en riktigt mysig dag.
KRAAAAM!!!!

1 kommentar:

  1. Men vilket fint pepparkakshus du har bakat!!!Nu kommer prinsessan bli glad...
    Ha en fortsatt mysig andra advent min goa vän!!!
    Bamsekramar från mej till dej!!!!
    Lotta

    SvaraRadera