I skogen..

...på juldagen tog vi en skön promenad i skogen hos mina föräldrar,det bästa hos dom är att man behöver bara gå utanför dörren så är man där....;))
 Efter skogsvägen går man över broar där bäckar rinner mellan två små sjöar..
 Det är så vackert med rinnande bäckar med all snö runtom...;))
 Här har Julia kastat sig i snön med lilla valpen Lexi som kikar lite konstigt på henne..;))))
 Min lillasyster S står och tar bilder på mig och min yngsta grabb och jag gör desamma på dom...
 Min goa lillasyster...
..å här lilla Lexi... Hon är så söt och väldigt lydig redan...;))) Snart 4 mån...

Här blir det vila,vila,vila för jag är alldeles slut efter juldagarna,vi har haft det väldigt mysigt och bra,men hua vad det tar på min kropp...
Nu önskar jag er mina kära läsare en riktigt fin dag.
KRAAAAM på er så syns vi snart igen!!

1 kommentar:

  1. Ja, nu får du vila några dagar innan nyårsfirandet♥..skönt att vara ute i skogen och bara vara♥..Här blir det också några slappardagar nu..Ha det gott kram Marie

    SvaraRadera