Klapparna klara..

Ett sent inlägg idag igen..;)) För idag har jag coh min lillebror varit och handlat dom sista klapparna,så nu är det bara inslagningen kvar,strutar ska fyllas med godis...Jultårta ska bakas och Leilas Whoppies ska göras..;)) Så nu dom sista dagarna före julafton har jag bara mys att se fram emot...Städningen,ja det blir bara det nödvändigaste så här före,varför städa som en galning när det ändå kommer en massa människor hit på annandagen och jag ska ändå var borta från julafton till juldagen...;)))) Nääää,mys mys mys blir det bara...
 Lite julmys på byrån i hallen..
 Ser ni va vackert granen speglar sig...Å ja, jag gillar grenar och pinnar från naturen...Här en som jag målat vit..
En stor stjärna av grenar...
Nu ska jag gosa med älsklingen en stund,sen blir det bara slappa å vila i soffan resten av kvällen...;))

KRAAAAM raringar och kom ihåg att julen kommer oavsett...;)))

1 kommentar:

  1. Hej!! Tack för din hälsning hos mig, skönt att känna sig välkommen tillbaka!

    Jag håller med dig, här prioriteras oxå myset, städa är ju bättre att göra efter jul...;-)

    Ha det gott.

    Kram Britt

    SvaraRadera