Gomorron Söndag!!

3:e advent redan,visst går väl tiden fort,alldeles för fort tycker jag...Å vad händer idag då jo tanken är väl att jag ska pyssla och jag ska fixa lite mys till min ena svärdotter som ni får se sen när det är klart...;)))

Ja igår var hon ju här hos farmor den lilla prinsessan,vi fikade,ritade och mös i soffan med Pippi Långstrump...;))

Nåt jag inte har hemma och inte alls var beredd på redan var att hon ville måla,så nu läre jag köpa hem målar saker,vattenfärger,kritor och målarböcker...Jaaa,allt ska finnas hos farmor...;)) Hon är bedårande den lilla skapelsen...;)))

KRAAAM på er alla som kikar in och ha en mysig dag nu!!!

1 kommentar:

  1. Så mysigt,,att kunna bara släppa allt och bara få vara en liten stund,,,Massa kramar till din dag...Härligt med barn!

    SvaraRadera