Nytt i köket!!

Halloj raringar,en vacker höstdag har vi här i Hälsingland!!!
 I höst/vinter är det de röda och turkosa som får pryda köket,det prickiga har jag köpt på Dollar Stores där har dom så mycket fint och billigt är det,dom har saker som kostar det tredubbla i andra butiker...
 Dom turkosa muggarna är en julklapp från Indiska (förra julen)Jag tycker att dom är sååå himla snygga..


Burkarna på hyllan har jag haft på en annan hylla i köket men den hyllan ska nu flyttas och nytt ska upp där...
Bilder kommer såklart senare och likaså mina fiiiiina gardiner ska ni få se sen...
Vad vore livet om man inte fick dona och greja hemma...;)))) Det är ju sååå roligt...
Soliga höstkramar till er alla och njut av dagen!!!

6 kommentarer:

  1. Anonym16.10.11

    Very cute colection!

    Kisses and big regards:)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa, TACK och Lov för Dollar Store!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas solen lyst på dig denna vackra oktober helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Många fina saker!!:) Just de muggarna från Indiska har vi också här hemma och de används flitigt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men hallååååå min vän!!!
    Ååååå sådana muggar vill jag ha med.Rött med vita prickar är ju så himla gulligt!!!
    Ha nu en fortsatt mysig dag min vän!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam från mej till dej!!!!

    SvaraRadera
  6. Nä, nu blir jag inspirerad att gå ut i köket och dona om lite.
    De där rödprickiga burkarna var ju så fina. Dollar Store tror jag inte finns här nere i södern men i somras såg jag en i Jämtland. Får nog ta en sväng dit nästa sommar..

    Kram Maidi

    SvaraRadera