Penseln

...har än en gång fått jobba...;)) Den här ggn en trälåda med fack i som nu får pryda bänken bredvid spisen..
 Å när jag ändå höll på att klippa i tyget som ska bli gardiner,ja ni vet det ena ger det andra lr vimspotta kan man ju oxå kalla det....;))) Så limmade jag fast lite tyg i en träbricka oxå....
 Blev riktigt fint tycker ja...;))) Tyget kommer från stoff och stil,jag älskar deras tyger så mer ska det bli därifrån...
Gomorron mina goa vänner som kikar in å skriver fast jag inte är så alert här just nu...Men jag blir såååå glad ska ni veta sötisar...;))))
Nu en prommis med vovvarna sen får jag se vad den här dagen har att bjuda på....
KRAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. Nej du knappt så jag gör det ;)
    Därför hoppas jag så att min dröm om eget blir av så man slipper dom...Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym18.10.11

    Looks soo cute, great and very creative job dear Annelie!

    Kisses from Croatia.

    SvaraRadera