Ett hjärta!!

Gomorron vänner,kl.6 imorse var jag ute på en liten proomis med vovvarna och det spöregnade,man känner sig verkligen fräsch när man kommer in,härligt med regn det är uppiggande...;))
Igårkväll fick jag ett liiiitet ryck och gick ut i trädgården och plockade in växter för att göra den söta hjärtekransen,jag hade gjort ett hjärta i ståltråd för länge sen så jag använde den som stomme...;))
Vad ska ni göra idag då,har ni nåt skoj på G..??
Själv har jag ingen aning faktiskt,men har fullt med projekt uppe i pysselrummet,så får se om jag har lust idag att göra nåt...;))

Ha en mysig dag nu oavsett vilket väder ni har...Fånga dagen!!!
KRAAAAAM på er!!

3 kommentarer:

  1. Ja vilket höstrusk vi har. Jag skall redigera bilder till min oktober dukning jag fotade igår. Och sen ska jag på möte med ett kvinnligt nätverk. Fullspäckat som vanligt. Fint hjärtat blev.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Du är så påhittig och gör så massa roliga och fina saker..Hm jag är sjuk äntligen har den brutit ut influensa eller vad det är,,,,men tar på en fibro tjejs leder så jag är inte toppen precis men det får gå,,hemma och gör ingenting...kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Tusen tack för dina alltid så rara kommentarer, du är la för go!
    Önskar dig en riktigt härlig helg. Jag ska lämna mina fina ungar 1 dygn för att bara vara med mitt ♥ och mysa i storstaden.
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera