Tyg,tyg,tyg...;)))

Först vill jag hälsa min nya följare välkommen och hoppas att du ska trivas här...;)))
Mooorning på er alla,hoppas att ni sovit gott..;))) Här skiner solen men det blåser kallt,jaja,det är April och inget annat att vänta...men en prommis ska det bli snart, lite trött å seg idag annars så gillar jag att gå ut tiiiidigt på morgonen...;)))
 Dom här hääärliga tygerna hade jag önskat av mina föräldrar i present...;))) Visst är det bra när man får det man önskar sig...;)) Ska sy lite fina saker till mina barnbarn hade jag tänkt,sen får jag se vad det blir av det andra...Jag kan ju tycka att dom bara är snygga att titta på oxå...haha..

 Å den här snygga rostiga fick jag av min äldsta grabb med familj...Snygg vaaaa....;)))))
Kan ha den både inne och ute,just nu ligger det några påskägg där...;))) Sen kanske det blir en blomma,ett ljus lr vad som...;))

Nu önskar jag er en riktigt härlig Måndag,för nu blir det en prommis här...
KRAAAAM på er!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka FIIIIIINa presenter!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annelie...din fina kommentar gav mig tårar i ögonen. När man släpper på ett så personligt inlägg som jag gjort så sticker man av rejält från den många gånger ytliga bloggvärlden. Men jag känner att det är många som borde tänka efter. Kanske många som du som känner igen sig också. Tack goa du. Massa kramar tillbaka
    Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. gulligt tyg blir säkert nå gulligt av det

      Radera