Även om solen inte...

...lyser med sin närvaro så kan man känna glädje ändå...;)) Lr hur...
Å det gör jag när min fiiiina kaktus nu blommar...;))
Visst är den väl vacker och många knoppar är det som väntar på att slå ut...;))) Hääärligt!!!
Idag är det äntligen vardag igen vilket jag trivs bäst med,har en skinkstek i ugnen och tvättmaskinen är på G.....Jag iofs åkt på UVI men den driver jag ut med citronvatten,så nu hoppas jag på att den försvinner snabbt...Sååå himla typiskt att åka på nåt när jag äntligen börjat med mina långpromenader...Jaja,tar nya tag sen...;))))

KRAAAAM på er alla fina och ha en riktigt härlig dag nu!!!

4 kommentarer:

  1. Hej på dig !

    Så fin blomma. jag har aldrig haft någon sådan men mina mamma har en gigantisk sådan.
    Tranbärs juice är oxå bra mot UVI.
    Hoppas det försvinner fort.
    Kram och ha en bra dag.
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vacker bild på en vacker blomma. Du får ha en bra dag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej på dig,, Äntligen får jag lite tid över att besöka bl.a. dig..
    Våren har verkligen stannat upp här hos mig och man kan undra var solen har gömt sig.. Tur för dig att du har en så fin blommande kaktus..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Du får njuta av blomman istället. Här lyser inte heller solen. Vi har snöslask, regn, mulet och lite snöfall ibland. SÅ himla kul.

    Uvi är inte heller kul, grattis om du lyckas bli av med den med citronvatten, det gör aldrig jag tyvärr, jag har provat.
    ^Ha det gott. Kram!

    SvaraRadera